10 marca 2016

Raki i inne (nie)widłaki!

Witaj!
Prawdopodobnie pierwszy post był słaby, ale nie chce mi się go poprawiać więc napiszę ten.
Moviestarplanet ogólnie nie jest taką złą grą. Ogólnie nie, ale jednak tak.
Biorąc pod uwagę, że witryna jest kierowana głównie do młodszych graczy możemy tutaj również znaleźć starsze, większe raki. W zasadzie nie trzeba ich szukać. Wystarczy wejść na forum.









Pomyślcie ile człowiek się namęczy, żeby to wymyślić, zapamiętać i tyle razy przepisać.
Jak możecie kogoś oceniać w ten sposób? Dziewczyna (mam nadzieje, że to loszka jest) się namęczyła dla WAS, żebyście mieli co czytać a wy ją od raków wyzywacie...
To bardzo niemiłe.
Mam nawet oficjalne zaświadczenie iż to nie jest bot.
Także proszę Was. Bądźmy tolerancyjni wobec siebie bo nie wszyscy zostali obdarzeni sprawnym mózgiem a jak już to nie wszyscy nauczyli się z niego korzystać.











Natomiast Bosz jeżeli to czytasz to szczerze dziękuję, że mnie jeszcze nie zablokowałaś z żadnego swojego konta.
Prawdziwych przyjaciół poznaje się po blokach na MSP.

14 komentarzy:

  1. Ameba, jestem Twoją fanką.
    Największą.
    Twój blog jest świetny *C*

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Bosz7. Myliłam się co do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skali 1 do 10 jak bardzo się myliłaś?
      Bo to ma znaczenie

      Usuń
    2. Tak bardzo nieśmieszne, już nawet moje żarty bawią więcej ludzi.

      Usuń
    3. pstronga nie hcess

      Usuń
  3. To ia trocia i koham tfuj blog i kanał na yt zazdro 50 sób

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd pomysł na piosenke ? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Amebciu
    Jestem
    Twoją
    Fanką
    <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Koffam Twój kanał i bloga. Czemu nic nie wstawiasz na tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Amebciu!

    Ta bosz7 ma kanał na yt.

    Tutaj masz linka: https://m.youtube.com/channel/UCkBULD8qN5RteaiQ0-K9hpA
    PS Masz super filmiki i wpisy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. koham bosz7 idk who is this

    OdpowiedzUsuń