23 marca 2016

Jak być modnym #1

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!
Tak więc jestem CzarnaAmeba (hehe, cóż za nowość!) a to kolejny, świetny post na moim blogu!
Spostrzegawcza część czytelników zobaczyła "#1" przy tytule co oznacza, że może kiedyś pojawi się więcej takich chorych rzeczy, ale wracając do teraźniejszości. Dzisiaj nauczę Was jak być tap madl, mieć swag i stylówę lepszą niż Myszka Miki o co trudno w dzisiejszych czasach.

ZASADA 1 - NIE KUPUJ I NIE ZAKŁADAJ NA SIEBIE WSZYSTKIEGO Z TOP!
A jak już to zmień chociaż kolory.

Teoretycznie ubiór ten spełnia kilka ważnych zasad, mianowicie:
1) Ubrania są z TOP co oznacza, że mają je wszyscy użytkownicy MSP= Popularność ubrania 
2) Możemy przyznać, że wydaliśmy na nie dużo ciężko zarobionych sc, czyli drogie ubrania = Swag 
3) Ktoś może uznać, że jesteśmy świetnymi wyznacznikami nowej mody dla obłąkanych i chorych psychicznie = Sława 
4) "Jestem sobą masz coś do mnie?" = Oryginalność 
5) "Ludzie nie rozumieją mojego sposobu wyrażania siebie" = +10 do tajemniczości
Minusów chyba nie trzeba opisywać, gdyż wyraźnie są widoczne na zdjęciu.



Jak mi się za kilka dni zachce to dodam drugą zasadę.
Papatki z misiowej chatki.




18 komentarzy:

  1. SWAGGER ~~SWAG, SWAG~~ SWAGGER

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak założyć tkiego bloga? Xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak założyć tkiego bloga? Xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super
    ❤��

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak załozyc bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Swag! Amebo ty FEJMIE!!!! XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Swag! Amebo ty FEJMIE!!!! XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak czytałam te zalety, to przypomniała mi się taka stronka, na której jest napisane jak być tamblr gerl xD. Co jeśli być tambler jest odpowiednikiem top z msp? Pozdrawiam ekipę Smile i polecam nie interweniować w to co się dzieje w mojej głowie bo to jedno wielkie składowisko beznadziejnych teori :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak czytałam te zalety, to przypomniała mi się taka stronka, na której jest napisane jak być tamblr gerl xD. Co jeśli być tambler jest odpowiednikiem top z msp? Pozdrawiam ekipę Smile i polecam nie interweniować w to co się dzieje w mojej głowie bo to jedno wielkie składowisko beznadziejnych teori :))

    OdpowiedzUsuń
  10. *_* fajnego masz bloga*-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń