19 kwietnia 2016

Jak być modnym #2

Hejo!
Wymyśliłam świetny konkurs, który zrobię po zakończeniu serii "Jak być modnym", ale o tym kiedy indziej :p
Tak więc powracam do Was z świetnymi poradami, dzięki którym będziecie mogli chwalić się oryginalnością, swagiem i wszystkim czego nie ma sąsiadka z góry, której tak bardzo nienawidzisz.
(Chyba, że mieszkasz w domku jednorodzinnym. Wtedy nienawidzisz koleżanki ze szkoły).
Zacznijmy od tego, że musisz uświadomić sobie jakie masz rzeczy w szafie, oraz musisz znaleźć w nich kolor przejściowy. Kolor przejściowy czyli taki, który będzie nam łączył wybrane już ubrania.
Jak widzicie moim kolorem prześciowym może być zarówno czarny, jak i taki zielonkawy.
Drugą mega ważną zasadą jest to, żeby ubierać się intrygująco, ale też wyzywająco.
P.s Ta świnka to nie moje zwierzątko czy coś.
Tak więc jak widać jest połączenie barwnych akcesoriów, nutki tajemniczości oraz wymyślności. Ponadto częściowo nóżki są wyzywające!
Brawo!
#Sztuka #Amebaartystka #Moda

27 komentarzy:

  1. łał jaka ty pienkna :*** zrub mi loka pls
    muj nik to chomikzeroosiemzero ok

    OdpowiedzUsuń
  2. *-* zrob mi looka bo ja tez nie umiem ._. moja nazwa to marie merci

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie *-* zrobisz look nazwa to Balonowa2214 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie *-* zrobisz look nazwa to Balonowa2214 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności, śliczności. Czy zrobiłabyś look'a ? Nazwa to krasniak
    Ps mam 10 lvl

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutka :* Zrobisz mi looka bo właśnie nie wiem jak się ubrać <3♥♡♥ mój nick to maksymiliana 4444 pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutka :* Zrobisz mi looka bo właśnie nie wiem jak się ubrać <3♥♡♥ mój nick to maksymiliana 4444 pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrób mi looka bo jestem januszem i nie umiem robić takich fejmowych looków jak ty, Amebciu.
    NA MSP NAZYWAM SIĘ JanuszNaMSP
    Janusz

    OdpowiedzUsuń
  9. Oszukałaś system w modzie xd
    Mój nick msp: Anuszaanuszowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Amebcia, zrobisz mi looka? ;** Bo bardzo chcialam zobaczyc, co TY mi radzisz, a ty jestes w tym najlepsza, uwierz :D Kisiel bardzo chce :C Nick : Ania1538
    ~Kisiel
    ~Ania1538

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Amebo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zrobisz mi Look proszę? *,* Nazwa: ma dona

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze was może nasza amebcia nie mieć czasu na robieniu tylu looków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ejj Ameba łądny styl i PS. po twoim muzgu jedyne co zostało to pustka B) =D

    OdpowiedzUsuń
  14. #DZIEŃDOBRYWIECZÓR AMEBA A TY MI KIEDYS ODPISZESZ NA SKYPE?

    OdpowiedzUsuń
  15. Amebo, podasz mi program, którym nagrywasz Twój Piękny Głos? Proszę :v

    OdpowiedzUsuń
  16. Super teraz wiem jak się ubrać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Amebo zrobisz mi look'a ? Mój nick to olciaa34560
    *^*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakim programem nagrywasz twój głos? ^^
    Jest super xDD Jeśli masz czas to zrobisz mi looka? :D
    Moja nazwa to: LouisaMysterydown2005
    PS wysłałam ci zaproszenie na sky, Amebciu :P

    starstableonline-louisa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ty boskie roisz looki jestem przy tobie zerem zrób mi looka bo ja nie umiem robić looków:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie można się zapisać na Ameboartystykę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, to jest prawdziwa sztuka :D Ale rzeczywiście coś w tym jest, że "nietypowy wygląd" na MSP, ale też w prawdziwym życiu przyciąga do siebie. Czekam na kolejne odcinki na YT :)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Amebo, zrobisz mi looka? Mam kryzys w szafie. Odpisałaś mi kiedyś na MSP. Może mnie pamiętasz�� Nazwa na MSP: 20060601

    OdpowiedzUsuń
  24. Nadal czekam na twój spektakularny powrót ;-;

    OdpowiedzUsuń

  25. Hej Hej! Chcesz VIPA na MOVIESTARPLANET

    w 2021 roku ?

    możesz zdobyć VIPA tutaj:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/


    miłego dnia wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń